سلامت کامل تمامی نوزدان و کودکان مقیم شیرخوارگاه و مراکز بهزیستی استان قم

مدیر کل بهزیستی استان قم از سلامت کامل کلیه نوزادان و نونهالان مقیم شیرخوارگاه صدف و همچنین کودکان مقیم مراکز شبه خانواده بهزیستی قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در پی انتشار برخی شایعات و اخبار بی پایه و اساس مبنی بر شیوع بیماری در بین کودکان مراکز شبانه روزی بهزیستی ، دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن رد این شایعات افزود : به یاری خداوند منان و تلاشهای ارزنده و شبانه روزی همکاران خدوم ما در مراکز مذکور تا این لحظه هیچ گونه بیماری شایع ویروسی ، اسهالی و... در بین نوزادان و نونهالان مقیم شیرخوارگاه و همچنین کودکان و فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده بهزیستی مشاهده نشده است .

دکتر پهلوانی خاطر نشان کرد : علاوه بر مراقبتهای معمول و الزامات بهداشتی اینگونه مراکز طبق دستورالعملهای ابلاغی ، با شیوع بیماری کرونا ضوابط و پروتکلهای خاص و سختگیرانه ای در این مراکز برای پرسنل و کودکان اجرا شد که به لطف خداوند و مراقبت شبانه روزی مادریاران و مربیان این مراکز ما شاهد هیچ گونه ابتلائی به ویروس کرونا در مراکز شبه خانواده نبودیم و تا این لحظه همه کودکان و فرزندان چه از لحاظ بیماری کرونا یا سایر بیماری های ویروسی و ... در سلامت کامل هستند و نظارتهای خاص بهداشتی ، تغذیه ای ، قرنطینه ای و... در این مراکز اعمال می شود.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به نگهداری بیش از 28 نوزاد و کودک نوپا در شیرخوارگاه صدف و حضور حدود  70 کودک و نوجوان در سایر مراکز شبه خانواده استان قم افزود : از دغدغه دلسوزان و خیراندیشان جامعه در زمینه سلامت کودکان نهایت قدردانی را داریم و اطمینان می دهیم سلامت این کودکان اولویت اول سازمان بهزیستی ، شبکه بهداشت استان ، دادگستری و مراجع نظارتی است  است و در این زمینه نهایت تلاش و اهتمام بنده و همکارانم مستمرا ادامه خواهد داشت .

کد خبر 18357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد